Död

FÖRLÅT för att mitt första inlägg för dagen inte kommit förens nu...
Jag har sovit framtilss nu faktsikt....
Gårdagen var faktiskt grymt. Tack för att man fick komma och vilka grymma människor man lärde sig att känna!
Har nog inte skrattat så mycket på EXTREMT länge :D
Drog därifrån vid typ 2, åkte till Frida, lämnade henne, jag och fredrik drog till högdalen där vi fick reda på att min buss inte kommer förens om 2tim och 15min... Fredrik (söt som han är) Väntade med mig istället för att bara åka hem till sig i stureby! Det var grymt snällt och VERKLIGEN tack för det! :D
När vi väntade så åkte vi först till alvik och bytte sedan tillbaka mot hagsätra för att åka till hagsätra och sedan åka tillbaka till bandhagen, där drog Fredrik hem och jag åkte vidare till högdalen för att stå där och vänta i 30min i en bittande kyla :O Jag har nog ALDRIG frysit så mycket :O Och det var en KONSTIG kyla inatt :O Även om det bara var typ 18- så var det en fuktig kylla :O Så när man stod och andades med munnen (när man i vanliga fall blir  torr och ont i halsen) Så blev man typ alldeles blöt :O Händerna var blöta, ansiktet var blöta ALLT var blött :O
När jag väl kom in i bussen så var det så kallt att fan min hud på låren och överarmarna hade frusit så det knäcktes fan och gjorde SKIT ont! Jag trodde lugnt att jag skulle dö... Är alldeles röd där det gjorde ont igår :O Det är SJUKT!
Kom hem vid typ 7 halv 8 då jag DIREKT gick och la mig xD Mamma kom och väckte mig vid typ 8 halv 9 för att sedan fråga ut mig en massa xD Alltså när man inte har sovit på HELA natten för att sedan få sova i 1tim och sedan blir man väckt... Man är inte precis i sitt mest sinnesfulla bruk just precis då xD
Aja hon förökte väcka mig igen vid 12 för att dra med mig ut och grilla (!) Man bah: HALLÅ! Låt mig sova!
JAg sket i att gå upp och vacknade sedan igen vid 16.00 xD Så jag har sovit bort HELA dagen fan xD
Mår fan bra med det är ensamt i sängen :O Men snart får det fan bli ändring på det!
Hoppas ni hade en lika rolig kväll som jag, att ni sovit lika bra som jag fast dock inte ensama och att ni har det roligt idag :D Så hörs vi senare :D
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0