DUSCH OCH FILM :D

Kom precis ut från duschen :)
Det var fett skönt att få äckla av sig lite :P
Min onepiece är skickad så kommer typ att få den på fredag hoppas jag :D
FATTA VAD NICE! :D
Stog förövrigt och sjöng lite i duschen :P Fast så tyst att jag knappt körde det själv xD
Ville ju inte väcka HELA huset precis :P
Nu ska jag faktiskt koll apå film :)
Det blir Sherlock Holmes :D
Är ju som sagt ledig imorgon :)
FETT AWESOME!!!
MEn nu ska jag se på film och sen ska jag sova :D
Sova ensam... Tack vare för att du inte kunde komma! :(
Hörs igen imorgon!
Godnatt, sovgott och drömsött :)
KRAM!

Nu blir det FILM :D
Frågar ännu en gång...
NÅGON SOM VILL HÄNKA PÅ DETTA ISTÄLLET FÖR ATT SUPA SKALLEN AV SIG OCH VAKNA PÅ EN PARKBÄNK?
Hör av er då förfan :D

Kommentarer
Postat av: Elinor

låter mysigt med film! :)

2010-03-24 @ 23:47:19
URL: http://elliinorx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0