FÄRDIG :D

Så nu har jag städat klart mitt rum :D
Det är verkligen pest och pina när man håller på men när man är klar är det ju VÄRSTA lättnaden :D
Har även rensat ut alla kläder som jag INTE vill ha kvar eller som jag inte kan ha^^ Det blev FETT mycket :O
När jag städade ur mina strumpor så hittade jag JÄTTE gamla Spiderman strumpor som jag hade i typ 6års! Fatta vad kul xD Fast det bevisar bara när jag senast rensade ut bland alla kläder xD
Nu är det bara EN sak som är kvar... BÄDDA RENT! Fy fan vad skönt det kommer vara att gå och lägga sig ikväll med nybäddad säng :D
Hoppas ni har haft det en skön dag med en massa skratt, mys och musik :D
Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0