Film!

Så då har jag precis kollat klart på film :D ´Kollade på "The Unborn" Den är GRYM! :D Och jah!.... Det är en skräck :P Vad fan annars skulle jag kolla på liksom xD
Börjar även bli sjuk då jag har en tryckande huvudverk, täppt i näsan och en konstig känsla i bihållorna och i halsen... Och med tanken på styrkan av det jag känner så kommer jag säkert bli skit förkyld :O INTE kul! :(
Men SKA på bio imorgon :D Det ska ju fan bli Alice i Underlandet :D Vem vill INTE se den liksom :D Hoppas den ÄGER! :D Jag tror det iallafall :D
Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik, lägga in nya låtar på ipoden och sedan sova :) Godnatt, osvgott och drömsött så hörs, ses och skrivs vi imorgon :)
KRAM!

Någon som har sett denna film? Visst är den grym!
Vilka var det jag såg den med? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0