GODDAG! :D

Så sorry att jag inte skrivit förens nu... Men jag har faktiskt inte orkat :O
Har varit hemma idag igen MEN imorrn blir det skola... Börjar redan klättra på väggarna liksom :O
Dagen har börjat med att jag vaknade första gången vid 5 typ helt kallsvettig och äcklig... Sen har jag typ vaknat varje timme men int eorkat gå upp förens vid typ 13.13 (Jah klockan var EXAKT det när jag bestämde mig att gå upp ur sängen xD)
Gick upp kokade ett ägg som jag åt för att sedan krypa in i duschen (all ork var redan borta när jag skulle in i duschen...) Duschat i typ 1½tim tills kall vattnet kom för att ALLA i familjen hade duschat imorrse -.-' INTE okej :O Tänk på "lilla" mig som är sjuk :(
Nu sitter jag i mitt mörka rum och bloggar hära på datan :D
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jag vet en sak som jag INTE vill ha imorgon... och det är idrott -.-'
Tror jag har skolkat det ALLDELES för mycket :O
Drömde föresten världens konstigaste dröm inatt också :O
Drömde att vi var hotade i krig mot tyskland... Tyskland letade efter typ något specielt som skulle kunna ta över HELA världen och som var så starkt att om en människa fick tag på den kraften (?) så skulle den styra världen :O
Det konstigaste i drömmen var att se att HELA sveriga förberedes för krig :O Minor grävdes ner och en massa annat...
I slutet av drömmen så kom tyskarna... dem förstörde typ ALLT i sin väg... På något sätt hade mitt undermedvetna bäddat in fina gåtor om VART saken dem letade efter var och allt var jätte konstigt :O och allt ledde till en person... MIG :O JAg fattar NADA om vad drömmen är för något:O Men någor måste den ju fan betyda? eller hur?
Det var ju fan värsta FILMEN i min dröm :O Jag kanske borde skriva ner allt till ett manus innan det försvinner ut ur mitt huvud :O
Kanske kan bli den nya James Cameron... Min film skulle ju HELT klart vara lika bra som AVATAR och den skulle ju självklart vara i 3D :D
Nu ska jag ta och kolla på Säsong 3 av serien :) Hoppas ni har en nice dag så hörs vi senare :)
KRAM!

Kanske har jag en sådan förödelse inom mig... Låt oss hoppas på att jag hamnar i rätt händer då!
Kanske i just dina? ;) (A) :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0