Godlunch

Gcik up för inte så jätte länge sedan...
Skönt att man fick sova inatt utan att man spydde!
Mår inte specielt illa idag heller och jag har lyckats äta några mackor och dricka en yoghurt :D
Vilket är ett STORT steg framåt :)
Imorgon blir det iallafall skola...
Men vet inte riktigt när jag ska åka in!
Då jag inte börjar förens 13.30 :O
Men om jag åker in till då kommer det bara kännas onödigt så jag ska nog åka in till lunch iallafall..
Hopas det är nått gott^^
Sitter i min OnePiece och kollar på sjunde himlen... Det är verkligen segt att kolla på det programmet!
Vilken TUR att det är Ellen Degeneres efter då! :D
Det ska jag lätt kolla på!
Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0