GODMORGON :D

Godmorgon alla glada :D Jag är vaken... Och jag har varit det i över 1TIM! Det är ju fan sjukt! :O
Kunder verkligen inte somna om och jag hade så jävla lågr blodsocker så att allt typ snurrade runt i rummet även om jag låg still :O Så jag har t.o.m. ätit frukost idag... Vilket jag ALDRIG gör annars :O
FAst nu mår jag GRYMT illa och vet inte vad jag ska ta vägen då det känns som om att jag kommer spy närsomhelst :O
Aja ska snart duscha då min illamående har sjunkit undan lite... Ska ju till stan för att ta en snabb fika och sedan ska jag hämta ut biobiljetterna  tills på söndag :)
Hoppas ni kommer få en rolig dag och att in inte mår lika dåligt som jag gör :O
Men vi hörs igen senare, Ha det bra så länge :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0