I väntan...

Står just nu och väntar på att bussen ska komme... Den åkte precis och vände så den kommer väl om typ 3min... Godmorgon förresten! Det jag har fått sovit har jag faktiskt sovit skönt... Första gången på evigheter :) men att sova 1-3tim per natt är inte nice så jag är fortfarand äckligt tött... Kan verkligen inte sova nu för tiden... det går bara inte att somna :O helt sjukt! Aja är iallafall på väg till gympan... Vi ska ha nått jävla ergonomi pass! Fattar nada liksom... Men en sak är jag helt säker på... och det är att om bitchen låser mig ute, dissar mig eller något ohövligt kommer jag att spricka ännu en gång! Det är inte okej att göra och behandla sina elever eller någon för den delen som hon gör! Deeet är såna som hon som blev pisade för i tiden! Hör av mig igen efter gympan så får vi se vad som hänt... Hoppas ni där ute har sovit bra och mår toppen! Hörs igen senare :) KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0