Newly duschad :D

Så då har man gjort sig klar för att dra till stan då :)
Synd bara att jag inte ska dra förens om 1tim och 15min xD
Lite dumt att man ska vara så jävla snabb med allt... Borde ha dragit ut på det hela istället för att stressa mig igenom allt som jag verkligen INTE borde göra :O
Väntar fortfarande på att alla säsonger av How I Met Your Mother ska bli klar :O Det har typ tagit över 1vecka nu :O Börjar bli väldigt otålig... som tur är så står det att det bara är ungefär 1dag kvar xD
Så imorgon ska jag fan ha How I Met Your Mother-Maraton! :D Jag vet att ni är avis :D
Hoppas ni får en rolig dag då :D Jag ska få dricka en LAtte som jag VÄLDIGT gärna vill ha :D
Vi hör igen senare :)
KRAM!

Bara jag som är GRYMT sugen på en god kaffe? :D
Hopas jag får ett hjärta... ALLA vet ju vad det betyder...
Att den som gör den flirtar såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0