Sängen...

Ligger i sängen och är en tvspels nörd och kollar på H.I.M.Y.M...
Har fett tråkigt och vet inte riktigt vad jag ska göra :O
Hoppas verkligen ni har det roligare :O
Melodifestivalen börjar ju om typ 2tim... Ska LÄTT kolla på det xD
Tycker inte om det MEN det är ju fan typ tradition ATT se det och den kan man ju inte bryta^^
Har även hört att allas vå roliga Björn Gustafsson ska göra nån sketch! Jag ser fram emot att se den! Hoppas det är lika roligt som när han höll paus underhållningen för 2år sedan :)
Vet inte riktigt vem jag ska heja på men om jag ska säga vad jag tror så blir det nog Eric, Ola eller Darin...
Tror att dem är dem tre som folket kommer rösta på^^
Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0