STÄDNING :D

Så är i fullgån med att städa :) Ska bara göra klart det jag håller på med just nu och sen dra upp för att laga min alldeles egna thaigryta ^^ Den är världsbäst :D
Det är grymt tråkigt att städa :O Men Msnar med Fredrik samtidigt och lyssnar på Queen :D Kan det bli bättre? :D
Nej knappast :D
BIO på fredag med Fredrich... Någon annan som vill hänka på Alice? kommentera gärna idag då så att vi vet hur många vi ska boka :)
Nu måste jag fortsätta städa så att inte maten blir alldeles FÖR sen :D Då kommer väl syrrorna att mörda mig eller något :O
Hörs igen senare. KRAM!

Städa är verkligen GRYMT tråkigt :O När ska dem hitta på något som tar bort ALLT smuts? :O Jag LÄNGTAR!

Bio på fredag... Vill ni hänka? Kommentera idag så att vi vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0