Tillbaka... HELT borta!

Ligger i sängen och är HELT borta... Är skit hungrig men jag har absolut ingen ork att gå upp och äta :( Har svin ont i huvudet och är helt borta :S Mår fett dåligt och har ont i hela kroppen :S
Ingen som vill komma och massera mig så att jag kanske kan lycka sova lite till? Har tagit typ nån powernap MEN det gör ont i kroppen så fort som jag rör mig :(
Ligger och kollar på How I Met Your Mother... Det är fett kul och jag skrattar inombords men jag orkar inte skratta högt... Även om programmet är äckligt roligt...
Måste fan till skolan imorgon... Har ju Rektorsmöte... Så jag drar nog ditför att gå på det... SEn drar jag fan hem igen för att bli frisk någongån...
Vi hörs igens senare :)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: meeellis

sv: haha inte så lätt när du inte ville vara med på bild ju :O ^^

2010-03-08 @ 19:52:48
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0