TRÖTT!

Kunder verkligen inte sova idag och är ÄCKLIGT trött :O
Har däremot inte gjort något specielt idag :O Förutom att bli grymt arg på gympa läraren som vände ryggen mot mig och kim och pratade om oss i tredje person (måste tillägga att det var NEGATIVT och ELAKT det hon sa)
Blev FETT arg och jag och Kim sa ifrån och jag hatar henne inte precis mindre nu! JÄVLA mobboffer!
Efter skolan så drog jag och ett par in till stan föra att några kulle åka skridskor^^ Det gick fail då typ isen var sämst...
Så vi drog till donken och satt och fikade i typ 3tim :D FETT med mys :D Vi hade det skit kul men höjdpunkten måste varit när ballongen jag statisk elektrifierade och satte på väggen helt plötsligt sprängdes efter att den suttit på väggen i typ 2 tim xD
Jimmy typ hoppade upp i taket, kim skrek och vi andra bara satt där och skrattade åt demn och fick ont i öronen då den sprängdes så högt som jag inte trodde en ballong kunde :O
Sitter just nu hemma och uppmuntrar Fredrik som typ är ÄCKLIGT trött på att praktisera och jobba på nätterna :(
Stackaren orkar inte mera :( Vilken tur att han har en rolig och AWSOME *falsett* jag som kan uppmuntra honom :D
Nu ska jag fortsätta att uppmuntra honom och INTE låta honom bli nere :) Så vi hörs senare :)
KRAM!

Det är INTE okej att vända ryggen åt elever och prata om dem i tredje person! Inte då det sättet som du gjorde!
FETT bitch du är! Och du gnäller på att vi är respktslösa! Vad FAN är inte du då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0