Utrotningshotad...

Känner mig fan döende :S Det är ett mirakel att jag ens orkade gå upp för att göra en macka och sen gå ner igen...
Var så trött när jag kom ner att jag inte ens har orkat äta mackan ännu...
Ligger fortfarande och kollar på Hom I Met Your Mother... Det är grymt!
Känns fan som om att jag ska bli utdöd :S Det äräckligt vad utmattad jag är :( Men måste fortfarande på rektorsmötet imorgon...
Har fan legat i sängen sen typ 13.30... Så jag börjar fan tröttna :( Skulle ju lätt kunna vara bättre! Om någon villeta hand om sjuka lilla mig :( Ge mig god kuckelimuck medicin :D Då skulle jag bli glad :D
Nu ska jag fan ta och äta min jävla macka som ligger alldeles för långt bort för mitt eget bästa... (nu skulle det vara bra att någon var här och kunde mata mig?)
Vi hörs kanske senare om jag inte somnar... Eller så hörs vi imorgon :)
KRAM!

We will rock you kommer snart till cirkus i stockholm... Jag MÅSTE se den helt enkelt  :D Hoppas att Peter Johansson är huvudrollen :D

Kommentarer
Postat av: mellis

sv: men du måste ju komma med på bild någon gång!

Jag ska iaf lyckas fota dig någon dag ! :D

jag vet, sorligt :'(

2010-03-08 @ 22:12:12
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0