Cäron?

Vet att det har varit GRYMT dålig uppdatering idag men jag har inte haft tid och min mobil har laggat och jag har varit hemma mindre än 2tim vaken tid på hela dygnet :O Men nu är jag här och kan säga att dagen har varit GRYM:D HAr inte haft så här kul på VÄLDIGT länge:D Det var alla ni som var med som gjorde denna dag oförglömlig och underbar :D Ni är för söta :D
Dagens ord är LÄTT Cäron! (Citron och päron blandat^^) Det hvar skit kul^^
Även om denna tvinspelning tog EVIGHETER igen så var det grymt kul under hela skiten och jag känder att jag verkligen behövde detta :) Nu är jag gladare än på länge och det är tack vare er som var med :D Ni är bäst (OCH jag är också bäst :D Sötast och ser äldst ut;) )
Hoppas eran dag har varit lika rolig och underbar som min... LOVAR att uppdateringen blir bättre imorgon...
Hörs imorgon Godnatt, drömsött och sovgott :D KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0