Bio i sommar?


Min absoluta favorit hjälte är återigen tillbaka med en utav (i min smak) dem bästa manliga skådespelaren som finns just nu... Russel Crowe. Tror däremot inte att den här kommer att bli bättre än vad min absolutast favorit film igenom tiderna... Robin Hood: Prince Of Thieves med Kevin Costner (som just nu har ändrat sin karriär från skådespeleri till en sång karriär... Och han sjunger fatktiskt bra)
Även denna film handlar om en korruption mellan kungen och byborna... Och som alltid kommer Robin Hood med sitt gäng leda ett uppror emot kronan och för alltid förändra maktbalansen i världen...
Denna film har då premiär den 14/5 :)


Nästa film som jag ska tipsa om (även om jag tyckte att dem två första filmerna är skit dåliga) Är den tredje filmen i Twilight serien...
Denna film handlar om att en våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr som fortsätter sin jak för att ta ut sin hämd på Bella som återigen befinner sig omgiven av fara. Samtidigt som faran lurar i varje hörn tvingas hon välja mellan sin älskade Edwars och sin vänskap med Jacoc. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar. Men Bella har också ett annat val att göra - Valet mellan liv eller död.
Om nu denna film blir lika dålig som den andra filmen var så tycker jag ÄRLIGT att dem INTE ska ge ut den fjärde och sista filmne... Men eftersom att jag har läst alla böcker och helt enkelt måste se filmerna så kommer jag nog sitta där på bion när den här väl kommer upp på duken... Då den tredje och fjärde boken är dem bästa av alla fyra så hoppas jag på att dem kan göra så att denna film blir bättre än vad dem två som kommit ut innan var...


En utav dem absolut roligaste disneyfilmerna med uppföljare kommer nu i sommar med ännu en del... Gänget i Toy Story är tillbaka med film nummer 3... Denna film handlar om en leksaks VÄRSTA förhåga... Att bli bortglömd... Hur ska leksakerna göra nu när Andy börjar på College och dem sätts på bokhyllan för att bli bortglömda?
Jag längter nått så grymt efter denna film... tror att den kan vara bra och att man kommer få tillbaka VÄRSTA känsla då det sägs att denna film ska vara gjord på samma sätt som dem förra filmerna gjordes på... Alltså kommer man få VÄRSTA nostalgitrippen bara igenom att se hur filmen är gjord :D
Den har premiär den 28/7 I sommar :)


Hoppas ni har hittat lika många bra filmer att kolla på i sommar som jag har... EMn nu ska jag sätta mig i soffan och ta det lite lugnt innan jag ska duscha... Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare :)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0