Bitter...

Sitter hära bitter som fan för att min helg typ skruvades up just precis nyss!
Vet inte VAD jag ska göra... Kanske gå på bio med någon speciel eller varför inte bara sitta hemma som jag ALLTID annars gör...
Hoppas ni har en trevligare kväll OCH helg än vad jag har!
Ser verkligen inte heller fram emot morgondagen! Då jag har gympa med bitchen IGEN! Vi ska ha ÄCKEL ergonomi och jag PALLAR INTE med henne längre :( När ska rektorenra ta bort en lärare som trycker ner sina elever och pratar om dem till andra som om att dem vore HELT sjuka i huvudet!
Jag pallar inte något längre :(
Hörs kanske senare eller imorgon... Vet inte hur jag känner mig om ett tag :(
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Micaela

svar: du du du... passa dig. För på lördag kommer du ligga på golvet!!! (A)

2010-03-11 @ 23:17:19
URL: http://micaelanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0