Dagen :)

Alltså jag ber verkligen om ursäkt att jag inte har skrivit något idag :O
Dagen började iallafall med en värdelös gymalektion som vanligt :O
Eller dagen började egentligen med att jag blev väckt SUPER tidigt av några som smsade mig vid typ 5-6 :O
Jag hade sovmorgon till 10 idag -.- :P Lite fail faktiskt :P
Sedan fortsatte det med lunch... Det vart hamburgare...
Inte dem gamla vanliga små tunna förkrympta hamburgarna...
Utan typ MEGASTORA!!!! Och SKITGODA!!
Sedan efterskolan så drog vi in till stan och fikade....
IGEN :D JAg älskar fika :D
Men det blev bara liiiiiiite snabbt då jag behövde dra hem för att göra dessa jävla tryfflar tills imorgon^^
Nu har jag då gjort smeten som ska stå i kylen i 3tim...
Så det blir väl att stå och rulla dem typ HELA natten xD
Hoppas jag kan få en cider eller något medan... Allt blir ju liiiiite roligare med alkohol i kroppen :O
Nu snart är det ju Så Ska Det Låta :D
Det är ett grymt program så jag tänker inte missa det för 5öre!
Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0