Falsksång...

Sitter just nu i mitt vardagsrum och hör min lille syrra och hennes kompis inne i badrummet med hög musik och deras falsksång... Eller jag vill inte kalla det sång... Det är mera skrik! Alltså det gör ont i öronen :O Det skär sig nått så GRYMT! :O Detär sjukt! Jag har fan börjat få huvudverk tack vare dem!
Aja snart ska jag ner i rummet och kolla på American Idol klipp på datan :D Missade ju hela förra veckans avsnitt så jag måste ju kolla ikapp :D Sen så är det ju avsnitt på 4:an klockan 22.35 ikväll och imorgon... Dem ska jag LÄTT kolla på^^ Sen ska jag ta kontakt med en person också... Hoppas den svarar då jag vill prata med den personen (A)

DET SNÖAR UTE :O JAG HATAR SNÖ :( SNART SKA JAG FAN RESA BORT BARA FÖR ATT SLIPPE DEN HÄR ÄCKLIGA SNÖN! :O KAN DET INTE BLI SOMMAR! :(

KRAM!


Kommentarer
Postat av: fredde

hahah så klart :O haha idol nästa+ :D

2010-03-01 @ 16:01:41
URL: http://freddesbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0