Film?

Vet inte riktigt vad jag ska göra :O
Ska jag kolla på nån film (2012, Man in the mirror, paranormal activity eller friday the 13th...) Eller ska jag gå och bädda ner mig till How I Met Your Mother :O
Vill VERKLIGEN kolla på Serien men jag vill fortfarande kolla på film :O
sov ju typ precis nyss men Julia väckte mig -.- TACK FÖR DET!
Aja nu ska jag bestämma mig för vad jag ska göra och så ska jag bädda ner mig och göra det :)
Godnatt, sovgott och drömsött alla där ute :)
KRAM!
Ps. Fredrik om du läser detta... Smsa mig när du går upp så håller jag dig vaken när du ska åka till praktiken xD Skulle vara fail om du somnade och inte vaknade förens typ 7 imorgon :P Är SÄKERT vaken vid 00-02 så det är bara att höra av dig^^ Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0