Förlåt

Förlår för att jag inte har skrivit förens nu men min data i mitt rum håller på att laga idag så jag får inte igång internet på den...
Så just nu sitter jag och skriver från mammas data...
en har windows 7 och jag fattar typ inte ett piss xD Måste dem göra om allt hela tiden xD
Sitter och kollar på Life Of Ryan och ör grymt avundsjuk på att dem har sol året om medans vi typ har sol och värme i 3månader per år!
Är just nu så JÄVLA trött på detta väder och vill inget annat än att flytta utomlands!
Men inom 5år så har jag det... Det har jag redan bestämt mig för och ingen kommer kunna stoppa det^^
Sitter även och lyssnar på min absoluta favorit Adam Lambert just nu... Han är så jävla grym! Hoppas han kommer till sverige snart :O
OM DET ÄR NÅGON SOM VILL HÄNKA PÅ MUSIKALEN WE WILL ROCK YOU I SEPTEMBER SÅ HÖR AV ER FÖR JAG SKA BOKA BILJETTER PÅ TISDAG :D
Hörs igen senare :)
KRAM!


Kommentarer
Postat av: mellis

sv: jag KOMMER att lyckas vare sig du vill eller inte :D

2010-03-14 @ 16:44:19
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0