Första Säsongen...

Nu har jag snart kollat klart på första säsongen av How I Met Your Mother...
Sitter även samtidigt och låter medicinen flöda ut ur fingrarna till kim... Tycker fan synd om henne att hon måste stå ut med allt jag skriver xD Hoppas att hon säger ifrån om det blir för mycket xD
Ska alldeles strax sova... MEn vet inte om jag ska åka in till skolan till 10 imorgon eller om jag ska vara hemma och skippa rektorsmötet :O Vi får se vad jag bestämmer mig för imorgon...
Nu ska jag iallafall säga hejdå till bloggen för idag men först måste jag skrive det här...
NEJ MELLIS DU KOMMER INTE FÅ FOTA MIG PÅ VÄLDIGT LÄNGE!!!! SÅDETSÅ!
Godnatt, sovgott och drömsött alla där ute :) Så hörs vi imorgon :)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Marcus

sv; haha Tack ^^<3 alltså... jag sjöng typ fel och det lät as konstigt i mitt huvud så... vet inte heller :O

2010-03-09 @ 06:33:28
URL: http://underboy.blogg.se/
Postat av: mellis

HAHAHAHAHAHA DET ÄR VAD DU TROR :d:d:d

2010-03-09 @ 08:25:58
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0