Godmorgon

Godmrogon vaknade nyss^^ Fett skönt att för engångskull få vakna självmant :D Det kommer bli en nice dag med att vara hema och ska bara ta det lugnt med att duscha och inte göra ett piss! J juste ska laga mat också^^ Det blir thaigryta...
Det enda jobbiga just nu är att lille syrran är hemma och har en kompis här... Men eftersom att jag är äldst hemma så är det jag som bestämmer och dem hardunkat sen typ 10 så jag tänker snart gå upp och kicka ut dem eller ner dem till syrrans rum...
Ska alldeles duscha en långdusch tror jag^^ Men får se hur det blir... Det brukar ju ALDRIG bli som man tänkte sig^^
Har även  INGET planerat på HELA vecka så OM ni vill nått är det ju bara att höra av sig :)
Hörs senare  KRAM!
Ska alldeles duscha... Vil du hänka? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0