Godmorning everybody :D

Godmorgon alla där ute :)
Vaknade typ vid 10 av ett fint sms från Albert där det stod om jag skulle med ut och fika idag...
Vad blev då svaret?
Jah kalrt jag ska med :O
Ska möta upp Jimmy vid typ 12.25 i centrum för att sedan ta oss till centralen med första bästa tåg och möta upp Martina för att sedan åka till skanstull och gå till string där vi kommer möta upp ALbert :)
Vi ska Plugg-fika... Vi har ett par saker till gympan som vi borde göra och varför inte ta chansen att göra den tillsammans när ingen orkar ta sig tid själv och göra den liksom :P
Sov faktiskt oerhört bra inatt :O Fast att jag fortfarande vaknar typ 100ggr per natt... Men det var okej ändå :O
Bara det att jag hade missat att ställa om alarmet på mobilen igår så den ringde den normala tiden klockan 06.30 när jag inte behövde gå upp förens typ klockan 10^^
Vi hörs snart igen...
Dör av hunger typ :P
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0