HEMMA :D

Är nu hemma efter en skön eftermiddag efter skolan :D Drog till stan med sköna människor och fikade lite först innan vi drog och kollade på REmember me... Den var INTE bra :O PLUS att jag typ srängdes mitt i filmen xD Var så JÄVLA kissnödigt att jag lovar att kisset skulle typ komma ut ur munnen om jag hade väntat längre :O
När jag väl kommit hem så mötts jag av att mina kläder jag beställt kommit :D Blev FETT glad :D. 3 Tröjor, 2 t-shirtar, kalsonger, strumpor och pyamas byxor blev det :D Allt var nice men pyamasen var EXTREMT stora xD Två av mig skulle typ få plats i dem xD MEN dem är FETT mys! :D
Nu ska jag kolla på national treasure på trean :) Och efter den har jag TVÅ skräckfilmer som väntar på att bli sedda :D
Ska jag dra :) Men vi hörs senare :D
KRAM!

Mina extremt stora men GRYMT sköna och mysiga pyjamas byxor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0