Hemma!

Är nu hemm igen efterbion :D Filmen var fan grym! Synd bara att jag inte hade med mig mina glasögon då jag inte såg texten överhuvudtaget xD Fast vilken tur att jag förstod ALLT ändå fast att det var en MASSA slang i filmen :D
Så jag är fan grym på engelska egentligen :D
Satt just och pratade med MArcus i mobilen då HELT plötslit det bryts och det inte går att ringa upp :S
Hoppas inget har hänt bara :O Då kommer polisen vilja prata med mig då jag är den sista som har hört något ifrån honom :O
Ska nog duscha snart igen :O Vet inte varför en jag känner mig grymt äcklig :O
JUSTE har nog precis fått reda på vem och vilket gäng som ringde mig och skämtade och tröck ner mig för typ 4veckor sen... Det var iallafall GRYMT misstänksamt :O
Har förövrigt snart ALLA avsnitt av How i met your mother som kommit ut på datan :D Det är typ 11min kvar :D FATTA VAD JAG SKA GÖRA HELA NATTEN :D Ska lägga in dem på min hårddisk först så att Frida kan låna den och lägga in alla dem i sin data :D
Jag är fett snäll för det :D OCH sötast :D Behöver inte ens spela sötast :D
Men snart har du TVÅ veckors väntande ÄNTLIGEN tagit slut :D älskar VERKLIGEN den serien :D
Det kommer bli jobbigt framöver... Då typ det kommer komma bra filmer på bio HELA tiden :O Typ Robin Hood, Prince of persia, Iron man 2, toy story 3, Eclipse och en MASSA flera :O
Vi hörs igen senare :D Ha det bra sålänge :D
KRAM!

Gå och kolla på den :) Den var bättre än vad jag trodde den skulle vara :)
Men sällskapet idag var det bästa! :D Ni är för bäst! :D Detta får vi göra om :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0