Honey im home (-Honey)

Så nu är jag hemma... Typ död! Visst det är SKIT tråkigt att ligga hemma men jag måste fan det... Pallar inte att stå i skolan och hålla humöret upp när det enda man vill är att sova bort det som gör att man mår dåligt... Både VÄRSTA förkylngen som är på g och andra saker...
Ligger i sängen med datan på magen och ska snart kolla på lite How I Met Your Mother...
Då har jag iallafall något som kan stärka mitt humör... Ett tag iallafall...
Hoppas ni har det bra. Hörs igen senare :)
HATAR att vara sjuk :( Och man har INGEN som kan ta hand om en heller :( Detta är HELT värdelöst :(
När ska du fatta allt som är så uppenbart! Det är SJUKT hur segt och svårt allt ska vara :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0