How I met your mother ;)

Ligger nu och kollar på How i met your mother^^
Det är ju grymt kul men det är sorgligt att jag typ bara har 12 avsnitt kvar :( FETT ovärt ju! :(
Kvällen kommer att sepnderas framför tv^^ Till någon bra film tror jag :D
Vet inte riktigt vilken :O Men jag vill se på The Hounting In Conneticut men den har vi bara på Blue-ray och jag har inte en blue-ray spelare i mitt rum :(
Är FETT ledsen för det :O
Ska alldeles strax duscha... Måste duscha då jag ser ut som fan och sen så måste jag raka mig också :O Inte gjort det sen i torsdags :O
Måste även nån dag i veckan köpa rakhyvlar :O Min börjar bli VÄLDIGT slö :O Får väl springa in och köpa någon^^
Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0