How I met your mother ;)

Nu har ÄNTLIGEN dem två veckorna av väntan tagit slut!!!!
Så JÄVLA glad över att jag har 5säsonger (så mycket som har släppts av den 5:e) av denna UNDERBARA serie :D
Ska kolla lite på denna serie innan jag går och sover :)
Om ni känner mig och vill ha dessa avsnitt så hör av er :) JAg har en extern hårddsik som jag ska lägga över alla avsnitt i imorgon sen så kan jag låna ut den så att ni kan föra över allt till era datorer :)
MEN KOM IHÅG!!! Att alla filler tillsammans är ÖVER 16GB Så ni måste ha MYCKET minne på era datorer för att kunna ta serien...
Hoppas ni har det bra :) Godnatt, Sovgott och drömsött alla där ute :) Imorgon är det skola... FAKTISKT positivt för mig förutom att klockan ringer 05.45^^ Hörs imorgon Godnatt!
KRAM!
ÄNTLIGEN kan jag sova utan att ha datan igånr på nätterna... Nu kanske jag kan få sova komfortabelt igen... Vilket jag tvivlar på var datans fel att jag inte gjorde... MEN! Vem vet ;)
Hör av dig om du vill ha dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0