Körkort?

Satt just och pratade med min mamma om körkort...
Alltså visst jag kan gå handledar kursen och så för att testa övningsköra och så MEN jag har faktiskt inte ALLS någon längtan till att få körkort :O
Vet inte riktigt om jag är en konstig ungdom men jag har faktiskt ingen brådska med det^^
Fokuserar hellre på det när jag verkligen känner att jag vill än att ta det lite halvdant nu...
Menmen kanske blir HELT såld av det när jag övningskör sedan... Vem vet?
Hörs senare :)
KRAM!

Har ni som inte har körkort någon längtan till det? Eller är ni som jag?
Och ni som redan har det... Är ni nöjda och glad över att ni tagit er tid och lagt ner så mycket pengar på att få körkortet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0