LÖRDAG!

Fick just reda på att det TYP blir något på lördag i tumba :) Hoppas bara att jag kan ta mig dit :) Skulle vara mys att träffa dem människorna också :D Men vi får se hur det blir :) Kanske inte blir en tredje gången gilld ändå :O MEN jag hoppas :) Återkommer med slutgilltigt svar imorgon :)
Nu ska jag faktiskt ta mitt pick och pack och transportera mig till sägen... Kommer nog inte somna på EVIGHETER med jag ska nog se en film så att jag kan koppla bort allt som cirkulerar runt i mitt huvud just nu för ett litet tag iallafall...
Godnatt, sovgott och drömsött :)
KRAM!


Kommentarer
Postat av: sandra

Jasså! :o vart? :D <3

2010-03-12 @ 07:17:26
URL: http://sassys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0