Män som hatar kvinnor...

Har PRECIS kollat klart på Män Som Hatar Kvinnor...
Den var SÅ mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara... Blev faktiskt posetivt överraskad även om Michael Nyqvist var med i den^^
Vill även säga förlåt till dig Fredrik för att jag höll dig vaken när du låg dör typ död av trötthet :O Lovar att jag inte ska fortsätta smsa med dig när du är trött... Förlåt :(
Morgondagen kommer gå ut på att städa mitt rum... Det ser ut som FAN och jag måste visa för mamma (som kommer hem imorgon) att det är fint så att hon kanske kan överväga min lilla idé jag tänker dela med mig av till henne :D
Aja hoppas ni haft en mysigare, bättre och roligare dag än vad jag har haft... Tack vare alla som jag har kunnat sitta och msna och smsa med har gjort så att jag inte typ gjort någon som jag skulle få ångra... Något spontant som man kan göra ibland när man är rastlös xD
Nej nu säger jag godnatt för idag och så hörs vi imorgon :)
Godnatt, Sovgott och drömsött :) KRAM!

Kommentarer
Postat av: fredde

det är inget att säga förlåt för :O

2010-03-02 @ 16:30:27
URL: http://freddesbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0