Middag

Så har precis ätit klart middagen...
JAg failade TOTALT :(
Först så hade vi inget bra som jag kunde fylla min pasta med så jag impoviserade och det smakade bajs!
Sedan så blev pastan konstig :( SJUKT konstig :( Inte bra!
Köttbullarna bev väl okej antar jag mentotalt så FAILADE jag :(
Nu ligger jag i sängen och kom precis på att jag ska till tandläkaren imorgon klockan 10.15 :O
Och som jag vet så gillar tandläkare INTE gillar tungpiercingar :P Så man kanske ska ta ut den när man åker dit och sätter in den sen igen xD
Vet inte vad jag gör får se imorgon^^
Kvällen vet jag inte vad eller vart den spenderas :O
Skar mig även i tummen och lite på långfingret när jag skar upp lök :( Det svider som FAN! :O
Hörs igen senare :)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: mellis

hahaha min tandläkare hatar min piercing, men varje gång jag går till tandläkaren så sätter jag i en gummistav jag har, så hon inte kan gnälla att den förstör tänderna :D

2010-03-16 @ 20:43:18
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0