Praktik dag numero TWO!!!

Är nu hemma efter dag nummer TVÅ!
Började 8 imorrse och jobbade till halv 4^^
UTAN lunchrast :O
Kände att OM jag sätte rmig ner och tar lunch så kommer jag sitta där tills jag slutar...
Så jag sket i det :P
Fick även veta att jag inte behövs i butiken nästa vecka...
Så jag ska få ställa mig och baka :D
STACKARS han som ska vara min handledare då :O
Jag kommer FAILA på ALLT xD
Aja har VÄRSTA magknipen nu och ska ta det liiite lugnt innan jag hittar på nått nytt att göra :)
Har sovmorgon till 10 imorgon så jag har ingen stress för att sova heller :D
Är även ledigpå torsdag då vi har studiedag och sovmorgon till 10 på fredag :D
FETT värd skolvecka :D
Aja vi hörs senare :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0