RING RING!!!!

Vaknade precis av attMarcus ringde och frågade när vi skulle träffas idag^^ Sa klockan 16 inne i stan då han ska till Bokia för att använda sitt presentkort innan BION!!! :D
Så ni som ska med... Om ni inte låter tv förstöra era liv... Så träffas vi 16 vid pressbyrån vid plattan och sedan följer efter Marcus till dit han ska xD Och ni (DU) som inte ska med smsa mig, nån, oss när du är på väg in efter ditt tv tittande så att vi vet när vi ska börja röra oss tillbaka mot sergel :D
Som sagt... VI SKA JU PÅ BIO IDAG! :D LETS HAVE BIIIIIOOOOOMYYYYYYYS!!!! :D
Nu ska jag ta och duscha efter som att mitt (fast att det är väldigt kort) hår står ut i alla möjliga positioner och jag ser ut som fan :O Luktar äcklligt gör jag dock inte :D Och det är ett STORT plus :D
Hoppas eran dag blir braa och att ni har sovit lika bra som mig men inte haft samma jobbiga drömma som jag :O
Vaknade GRYMT nervös och att jag nästan spydde upp hjärtat :O
Hörs igen senare :)
KRAM!

Vill ha denna dusch :O Aja KLOCKAN 16 VID PLATTAN OM DU INTE ÄR EN TVNÖRD!!!!!
SES DÄR ELLER SENARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0