Slut

NU är filmen slut och den var faktiskt väldigt bra!
Fast det var en väldigt konstig film med en massa olika svängar som man absolut inte fattade :O
JAg tycker även att ni ska se denna film som heter Mutant Chronicles... Jag rekomenderar den starkt om du sitter hemma en dag och har väldigt tråkigt :)
Sitter just nu och kollar på Stjärn kockarna :) Det är faktiskt kul och idag är temat Svensk Husmanskost :) Vilket jag tycker kan bli lite spännande och se på :D ÄLSKAR att kolla på mat program :D Man får alltid roliga ideér :) Fast jag använder nog inte mina ideér så ofta som jag borde xD Snart kanske jag börjar lite oftare xD
Såg just att the one and only Petra Mede ska få en egen show på trean :D LÄTT att jag ska se det :D Hon är ju för go :D Helt underbar är hon! :D På Måndag klockan 20.00 börjar det på trean :D KOLLA PÅ DET! :D
Nu ska jag fortsätta att kolla på tv :) Ha det bra så hörs vi igen senare :)
KRAM!

Måndag 20.00 på tv3 The Petra Mede Show :D Don't miss it!! :D I Won't :D

Kommentarer
Postat av: Nelson

HÄR HAR MAN GÅTT OCH SKAFFAT SIG EN NY BLOGG!? :o

<3

2010-03-10 @ 21:19:13
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0