Sry

Förlåt att jag inte har bloggat något förens nu... Men har inte orkat att ta mig upp ur sängen på HELA dagen :( Har fortfarande ÄCKLIGT ont i hela kroppen... Och jag menar verkligen ONT :O Känns som om att jag har VÄRLDENS träningsverk i HELA kroppen :(
Men nu tog jag mig mödan och besväret till att stiga upp för att ta till mig datan för att bevisa för er där ute att jag lever^^
Hoppas ni har det kul i skolan utan mig... Jag kommer nog imorgon för jag HATAR att vara hemma :O Så get ready to get stoned :D Maybe...
Aja nu ska jag fortsätta att ligga och kolla på How I Met Your Mother... Längtar tills på Lördag då jag HOPPAS att Frida vill hänka!!! SVARA PÅ MINA SMS FRIDA! :(
Hörs igen senare...
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0