Svenska

Sitter just nu på svenskan... vi har precis pratat och diskuterat om två olika skapelse berättelser och jämfört dem båda med olika frågor... Det var väldigt tråkigt och typ inget kommer att fastna xD Men jag lyckades få fram typ ALLA svar och jag lovar att hans blev FETT imponerad av mig :D Väntar just nu på svar om hur det blir på lördag... Eftersom att det itne blir nån middag hos Sandra då något hemskt har hänt så väntar jag på svar om det blir något i Tumba :) Hoppas det blir något för jag orkar inte sitt hemma själv ännu en lördag...

Sitter just nu inne på Nurainis konto och hon blir typ fett arg för att ajg vägrar att gå ifårn datan^^ Men jag var ju precis snäll och skrev ut det hon höll på att fixa på datan inna jag kom och avbröt hennes sak xD

Nu ska jag fortsätta att lyssna på vad Hans har att säga i typ 9min till då vi slutar xD Ska sedan följa med en massa människor från andra klassen och Kim till kungsan för att åka skridskor :) Jag ska då inte åka då jag inte har stått på ett par på LÄTT 5år xD Så dem ska inte få det sååå kul och se mig när jag åker skridskor xD

Alla ser iallafall ut som om att dem sitter och koncentrerar som FAN på lektionen men jag vet att typ INGEN är ddet xD

Jag har även kommit fram till att bibeln är en lögn och att gud stöder otrohet! Vilket jag INTE gillar! FY PÅ HONOM! Alltså visst gud (OM du nu finns...) Straffa mig hur mycket du vill för det kan inte bli värre än vad det redan är :O Så kom då! ^^

Nu måste jag dra hörs igen senare :)
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0