The day :)

Godeftermiddag alla där ute :)
Dagen började med att jag hade sovmorgon till klockan 10... började med gympa...
Fick även sällskap av Maja ända från balingsnäs till bandhagen imorrse ockjså :D Det var fett med nice och grymt roligt att få prata med henne :)
På gympan hade vi dans...
JAg drog sedan till skolan åt med andra klassen, hade svenska lektion med andra klassen (Kim var inte i skolan idag så jag var med andra klassen...)
Åt IGEN efter svenskan och slutade sedan :D
Drog in till stan med Marcus, Pom och Martina...
Det bästa var att vi fick för oss att gå in på OnOff... Där fick man prova olika massagestolar och en massage grejsimojs...
ALDRIG kännt nått så skönt som den där grejsimojsen...
VILL HA EN SÅN :(
Hittade inte vad den kostade men ska gå in och kolla på deras hamsida om jag hittar den och så ska jag önska mig en sån eller köpa mig själv en sån när jag får min första lön för året i maj :D
Nu ska jag kolla på sf.se om bio imorgon och sen smsa runt en massa folk för att kolla om nån vill och kan gå på SEBBEW med mig :D
Ha det bra så länge så hörs vi snart igen :)
KRAM!

En sån här var det jag lekte med! Den var så EXTREM mysig så jag MÅSTE ha en sån!
JAg som inte ens gillar massage... FATTAR NI HUR SKÖN DEN MÅSTE VARA DÅ!
ETT MÅSTE HA FAKTISKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0