Togersms?

Skickat ett sms du fått ångra?

Nu kan du slippa Tiger Woods öde.

En ny iPhone-app gör att dina sms försvinner i mottagarens mobil – när du själv vill.

Nu kommer ännu än löjlig sak till denna Iphone... Det jag inte fattar är att den är gjord för att alla som är otrogna ska kunna ta bort dem smsen dem har skickat till sin "lover"...
Det får ju en att tro att det nästa är okej att vara otrogen...
JAg själv tycker det bara är löjligt med denna app.
Kunde dem inte ta fram en där man kan söka efter smsen istället... Det skulle jag tycka vara mera rätt...
Men det är ju min uppfattninf finns säkert en massa människor där ute som tycker det bara är bra att man kan håla sin otrohetskarriäsr ännu mera hemlig...
Vi hörs senare KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0