8:e

Så nu är det dax för att sova :) HAr ju sovmorgon imorgon och börjar 09.50 i Bandhagen med gympa :) Så ska nog ta mig lite tid och läsa lite innan jag ska sova :) Godnatt!
'
Det finns en människa som gör en gladare än andra,
En människa som med bara ett litet ord får ens mungipor att peka uppåt.
En person som gör dig glad när du är ledsen.
En person man vill gilla men vet inte om man kan...
Hur berättar man för en person att man vill försöka gilla den?
Hur gör man när man vill närma sig denna person men man vet inte riktigt hur?
DU gör mig gladare än någon annan.
JAG vill försöka att gilla dig... Har ALDRIG gillat någon så mycket så snabbt förut...
Hoppas du gillar mig lika mycket som jag gillar dig...
Isånafall, låt oss försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0