Bokrea...

Så är ÄNTLIGEN hemma efter denna dag med prov som gjorde min hjärna till mos :O Var ju på bokrean och köpte Shutter Island (Jah den filmen med Leonardo Dicaprio går just nu på bio) Och självbiografin om Michael Jackson "Moon Walk".
Har precis ätit och dör av illamående just nu...
Juste jag kom till svenska idag och möts av att Hans säger att bokrecensionen, på boken som vi skulle ha läst och som jag har läst 52sidor av (den suger!), skulle vara inlämnad idag... Jag vet FAN inte vad jag ska skriva på recensionen :O DÅ jag inte kan läsa en bok som jag inte fastnar för... Och OM jag kämpar mig igenom den så är det INGET ur boken som fastnar! Så jag sket i den, även om jag försökte göra den, och skrev klart min "Grekiska mytologi-saga" istället xD.
'
Nu ska jag nog börja läsa lite... Vet inte riktigt vad som kommer hända denna kväll, men vi hörs nog lite senare.
Här är då böckerna jag köpte idag :)
Hoppas eran kväll blir bra! KRAM!

Kommentarer
Postat av: fredde

haha vem vill inte ? :) köpte inte du några bäcker ? xD

2010-02-25 @ 21:00:07
URL: http://freddesbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0