FÄRDIG :D

Så nu är jag klar med pajen :) Har lyssnat på Queen HELA tiden och sjungit halsen av mig xD Så jävla gryma!

Så här blev resultatet xD Inte nått att skryta om MEN jag fick prova min nya brännare :D Den var FETT rolig :D Eftersom att jag HATAR hård maräng så har jag ENDAST bränt den på ytan så att den är lös i mitten :D Jag som inte ens gillar maräng tyckte att denna var JÄTTE god xD Och Lime/Lemor curden var skit god också^^ Så vi får väl se vad dem andra tycker xD Fast den blev itne så fin :P Inte att skryta om precis xD
Hoppas ni har haft det lika kul med det ni har gjort och sjungit lika mycket som jag har :D
Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare :D KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0