Fortsättningen på dagen...

På gympan tog jag i lite för mycket(och jag ska ju inte anstränga mig för mycket) så jag fick jätte ont i bröstet på engång och satt och skakade resten av dagen åh mådde allmänt dåligt... skippade svenskan för att jag inte orkade... satt kvAr en stund med Jimmy och Martina... sen drog vi in till stan för att Jimmy skulle till Stockhome. sedan åt vi glass, jag åt PÄRONGLASS... den var skit nice. Sedan drog vi hem med pendeln... Jag har varit och handlat lime, citron och hallon som jag ska ha när jag bakar imorgon :D sitter och väntar på bussen som kommer om 15min... Men jag fryser inte då det fanimig är plus grader :D Vi hörs senare KRAM!

Kommentarer
Postat av: fredde

Du och din päron hysteri :P

2010-02-26 @ 17:19:09
URL: http://freddesbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0