Godmorgon alla glada!

Godmorgon :D Känner mig fanimig fortfarande uppspelt efter den där jävla finalen igår... Hur spännande var inte den? Den var GRYM!
Var så uppspelt så jag var upp till 5 och smsade med Fredrik^^.
Vad händer idag då? Joh du jag ska faktiskt alldelesstrax börja baka min Limepaj med Hallonmaräng :) Vet inte riktigt om det kommer bli bra för det känns verkligen som om att jag kommer faila xD Skulle vara sååååå typiskt mig^^ Men låt oss hoppas att denna k'nsla jag har INTE är sann^^
Skriver igen lite senare när jag har gjort min grejsimojs Hejdå! :)

Så här kommer den troligtvis att se ut... MEN den kommer rdu vara grön i botten för att det är lime xD Lime är ju SÅ mkt godare än vad citron är och det sprutar inte ut igenom näsan när man ä det xD
Hoppas ni får en trevlig dag och att ni inte är alldeles fööööör bakfulla :) Ha det gött KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0