Högdalen

Så har nu klätt på mig och ska snart dra iväg :) Ska bara fixa håret för det står ut som fan xD
Hoppas ni har sovit gott och mår bra :) Jag mår toppen och ser verkligen fram emot dagen då jag tror att den kommer bli väldigt lyckad :D
Åker nog Högdals-vägen idag... Min buss går 48 så jag måste väl skynda mig lite granna snart xD Kommer vara framme vid globen typ FETT tidigt... Men jag är som jag är... Alltid VÄLDIGT mycket före utsatt tid xD Jag är duktig jag :D
Nej nu ska jag dra, man fastnar så lätt vi datan när man håller på och jag har verkligen inte tid med att stå och fjanta mig vid datan specielt länge...
Ha det bra tills nästa gång så hörs vi då :) KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0