JÄVLAR!

Alltså jag har ALDRIG sett en jobbigare final att se på! Den svöngde nått så grytm och började med att sverige ledde och sedan ledde kanade och sverige kom igen i sista omgången, och dem VANN i exxtra omgången! Fy fan jag tror jag dör av bröstsmärtor! Måste VERKLIGEN tagga ner lite :O Annars dör jag väl snart!
FYFAN vad skönt med ett till GULD! :D Nu kan vi sova gott inatt! :D Hoppas ni gillar detta lika mycket som jag gör :D Nu ska jag nog sluta blogga för idag och tagga ner så att mia smärtor i bröstet blir bättre innan jag ska sova :)
Godnatt sovgott och dröm sött :)
Fatta att vi har ÄNNU en guldmedalj! Alla trodde att vi skulle få 4-5 medaljer sammanlagt... Nu har vi 5 GULD!
Skulle också vilja ha ne sådan! Tycker fan att den här designen på medaljerna är den snyggaste jag har sett på väldigt länge!
Nej nu säger jag hejdå till bloggandet för idag så hörs vi imorgon :) Godnatt på er alla! :D

Kommentarer
Postat av: fredde

JAAAA :D:D fast jag skulle också vunnit :)

2010-02-27 @ 12:44:44
URL: http://freddesbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0