Lonely, im so lonely, i got no body... Im on my own...

Så nu har ALLA gått och lagt sig och jag har piss tråkigt... Vrf har inte jag nån man kan ringa mitt i natten som kan komma över så att man har någon att bara prata med? :O JAg är inte ett dugg trött! Kommer nog inte bli trött på typ SUPER länge!
MEn tråkigt kan jag väl ha nu då... För imorgon ska jag ha det SKIT kul! Ska på tv-inspelning med alla goa gubbar och ha det allmänt mys :D Det enda negativa är att bussarna på söndagar typ ALDRIG går och jag vet inte hur sent jag kommer hem imorgon heller... Då det drog ut på 4tim senast... Men vi får se... Får väl typ gå hem imorgon från centrum... FETT ovärt...
Menmen låt oss hoppas att morgondagen blir rolig och jag kanske hittar nånstans att slagga...
Tills nästa gång vi hörs. Ha det bra KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0