Newly duschad

Så har precis kommit ut ur duschen och har klätt på mig för sängen :D Så ska alltså snart sova... Fick PISS ont i knät i duschen :O Jag halkade till och hamnade med all vikt på högra benet så det vek sig lite igen :( Det gjordet skit ont och jag kunde inte stå på det på länge :(
Nu sitter jag och chattar med Fredrik och tänker på vad jag ska köra för nått på gympan imorgon...
JUSTE!!!! Har även planerat in att sitta och vänta på Frida imorrn efter skolan... Vi ska umgåas lite och ha det allmänt skönt :D Hon ska köpa en väska och 2 böcker och jag hänger på för att få lite frida-time så att man blir glad :D
'
Dagens fundering: Heter det "Jag har..." Blött, Blödigt, Blodat eller Blödat?
Alla låter fel... Vilken är det? JAg har funderat på denna SKIT länge! :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blödde

2010-02-25 @ 10:55:35
Postat av: sandra

haha jag har också funderat på det xD brukar säga blödigt :P

2010-02-25 @ 11:44:16
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0