On my way back

Sitter nu på t-centralen och väntar på tåget efter att ha varit i stan med Frida och umgåas lite granna :D Vi har gått runt lite, köpt böcker, pratat, skrattat och även kollat efter väskor :) Tåget kommer 42 OM det inte är försenat, är ju typ blind så ser ju inte skylten så jag vet inte riktigt xD Har iallafall köpt två st böcker... Så nu har jag något att göra :)  Fick även veta att det troligtvis finns platser kvar för tv-inspelningen på söndag, så jag får typ följa med om jag vill. Vilket jag vill xD Det ska bli trevligt... Hoppas man hamnar brevid nån trevlig bara :D Tåget går nu så jag kommer nog att hinna till min buss som går 08 :D Skriver igen när jag är hemma och har ätit :) KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0